mylildairy

Direktlänk till inlägg 28 november 2012

28 november 16:10 2012

Av Carro ♥ - 28 november 2012 16:05

HEJSAN!   

 

Idag hade jag på mig ett par svarta jeans, en vit tröja med en hund på och en väst eller vad man nu ska kalla det... Hehe. I alla fall jag duschade på morgonen idag som vanligt på onsdagar och fredagar..   Men kom i tid som de flesta dagarna  och ehh jaa. Vi hade bild första lekionen, vi gjorde någon konstig Picasso målning där det ska finnas med en vas och minst tre frukter med typ mosaic mönstrad bakrund... Höhö, jag gjorde en trekantig vas med tre blommor i och en annans, ett päron och ett äpple på.  Men sen hade vi i alla fall matte och mitt matte häfte tog slut! Oj oj, vad flitig jag är!Därefter skulle vi äta och det blev potatis och stekt fisk! USCH! Nae, men sen så hade vi No och gjorde experiment, YIPPIE! Men den sista lektionen hade vi träslöjd, och en jätte jobbig ( och nördig ) kille i min klass målade på min tröja med sådan färg som inte går bort från kläder och har massor fett i sig! Så nu kommer jag antingen att få en röd/rosa fläck där eller en fettfläck! Vi fick sluta tidigare från den lektionen för att hela skolan skulle gå och titta på en konsert med personer som gick på någon skola och skulle bli kända. De var jätte bra! Och jag sjöng med på typ alla låtar för att jag kunde några av dem.. Men senare efter skolan så väntade jag med Ru och Nalle Puh på bussen och då började vi sparka upp snöslask och snö på varandra så vi blev helt våta, jag blev mest blöt! Så när jag kom hem så tog jag av mig kläderna och satte på mig ett rosa linne, min grå och svart randiga one piece och mina sköna dun-tossar... Så skönt! Mina strumpor och skor var helt blöta, det var som att gå i blöta gummistövlar! Eww!  Så nu sitter jag här och lyssnar på HÖG musik och äter ringar ( Cheerios från Nestle ) och yoghurt.  MUMSI MUMSI! Men jaja nu är väll detta inlägg slut...   Förresten kolla noga på den sista bilden! 

 

                                                                                                                 // Carro / Nasse  

 

Ps. Här får ni två bilder på mig och min lilla Ru :D 

 

Här har ni en liten bild på mig oxå :P

 

 

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro ♥ - 24 oktober 2013 18:10

Bara så att alla vet så har jag slutat blogga för länge sen men ni kan kolla in en annan fin blogg som jag hittade typ en timma sen ^^ www.mysecretdairy.se                                                             
                   //Carro &lt...

Av Carro ♥ - 17 juli 2013 23:06


Helluisan! Igår så var hela min familj och besökte någon gammal borg/slott i Skåne som heter Glimmingehus och vi blev visade runt av en ung dam i medeltida kläder... Hon såg verkligen urlöjlig ut! Men den hade femton rum och var byggd med en brun...

Av Carro ♥ - 15 juli 2013 17:50

Tjo! Bara älskar att göra såna här bilder, här får ni ngr som jag gjort. // Carro ? ...

Av Carro ♥ - 14 juli 2013 19:09


Heei! Har bestämt mig för att bara blogga en gång i veckan efter ett långt uppehåll.Tänkte börja med att berätta om saker som har ändrats i mitt liv sen sist vilket var i typ januari... Jag skäms verkligen för att jag inte har sagt till om att jag sk...

Presentation


Heej!
Jag är en mörkblond, bisexuell, brunögd tjej på 13 år som heter Carolina. Jag älskar min bästis Madde som om hon vore min egen syster! Letar efter en pojkvän! Jag har fyra syskon och bor i ett radhus med min familj på 7 personer i norrköping. Jag b

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skulle kunna förbättra här på min blogg?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Fler inlägg
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Roligare
 Fler tips
 Mer mat!
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bobblehead Bunny
Cat Pointer

Nalle puh

Winnie The Pooh

Nasse :P

Winnie The Pooh - Piglet

Ovido - Quiz & Flashcards