mylildairy

Direktlänk till inlägg 17 juli 2013

onsdag 17 juli 2013 23:06

Av Carro ♥ - 17 juli 2013 23:06

Helluisan!

Igår så var hela min familj och besökte någon gammal borg/slott i Skåne som heter Glimmingehus och vi blev visade runt av en ung dam i medeltida kläder... Hon såg verkligen urlöjlig ut! Men den hade femton rum och var byggd med en brunn inomhus! Det fanns ett hus till typ bredvid med toalett, (som jag nästan blev inlåst på (eftersom det inte gick inte att öppna låset ett tag,)) man kunde färglägga olika "släktsköldar," spela två gammeldagsa spel, (luffarschack och ngt mer) göra hansband av tråd och blommor, leka med klossar, äta på en lite restaurang och massor mer... Vi kollade oxå på en "show" med två typ "fakirer," de slukade eld, stoppade in en spik i näsan, jonglerade samtidigt som de åt osv. Efter det var klockan typ fem eller ngt. Så vi åkte till Kivik på "Marknad" och den var suuuuper stor! Axel's (ett företag som hyr ut bland annat karuseller) hade ALLA sin karuseller där, det var typ fyrtio st! Det var fleeeera rader med typ trettio stånd på varje rad och det var typ trettio rader, så den var j*vligt stort! Där köpte jag en ny keps och jag var nära på att köpa en peruk oxå! Men det gjorde jag aldrig... Morsan köpte munkar ( Yummy! ) och sandaler. ( Inte lika Yummy! ) Efter detså skulle vi hitta ngn stans att äta som fortfarande var öppet, vilket inte är det lättaste när klockan är tio! Så det slutade med att vi var hemma vid husvagnen vid halv ett! Och inte var jag trött inte, nej nej, jag var lika pigg som musse pigg, lika pigg som en gris! ( pig : gris på engelska för dem som inte vet... ) Och på något konstigt vänster så lyssnade mitt ex Petter på ett råd från Nellie och ville bli vän med mig igen... Lite wierd! Men jag gick till slut med på det men på ngr vilkor så vi snackade lite... Men det var moget av honom. Och när jag gick in igår för att kolla om jag fått ngr frågor osv. så var det ngn främling som inte skrev sitt namn som frågade vad jag skulle gjort om han letade efter en flickvän... Wierd liksom...

Idag så fick mina föreldrar för sig att vi skulle byta camping så vi var tvungna att ställa oss och riva ner tältet och köra ut husvagnen från campingen... Jag var inte överlycklig över det om man ska säga så... Och eftersom småbarnen hade tjatat om att bada så gjorde vi det, det var ganska grunt... Och det slutade med att jag satt i trosorna, tshirten och bhn med Cornelia och "byggde" en liten fin "mur/kant" med stenarna i vattnet. Sen gick vi tillbaka till husvagnen för att fika och åka vidare till en bättre camping. Men i bilen så hade jag inget å göra så det slutade med att jag såg på film med småbarnen och Cornelia ( har tv i bilen. ) Men campingen är ganska lugn. Stranden är vit och beige prickig av all fin sand och alla trasiga snäckskal, vattnet är asa grunt och det är små fiskar/kryp i vattnet lite här och var... Den väldigt långa bryggan är fin och man kan se både bron som går över till Danmark och Turning Torso ( eller vad den nu heter. ) Super coolt! Men sen så ringde farsan och sa att det var mat! Det blev kött, köttbullar, ris, sås och grönsaker! Yummy! Men nu är småbarnen och föreldrarna o "utforskar" campingen lite... vilket Cornelia och jag gjorde innan maten. :P

// Carro ?

Ps. Gjorde denna till min syster/bästis ? Ds.

 
 
Ingen bild

lilli

17 juli 2013 23:28

Jag gillar inte dig Carolina du är en självisk liten tjej som använder sin blogg som en dagbok. Usch

Carro ♥

17 juli 2013 23:33

Ursäkta mig men jag gillar inte att du har den attityden mot mig! Jag vet inte vem du är och du vet inte vem jag är så jag vill inte att du säger att jag är självisk! Jag vill bara att andra ska få veta hur jag har det och få veta att jag finns osv.

// Carro ?

 
Samira

Samira

17 juli 2013 23:51

Hej, fin blogg! ;)
Tänkte kanske att du ville fråga något i min frågestund.
Du belönas med en länk, passa på! <3

http://we-break-it.bloggplatsen.se/2013/07/17/1002

Carro ♥

18 juli 2013 00:26

Hej.
Tack för komplimangen!
Jag frågar dig gärna ngt till din frågestund!

// Carro ♥

 
Ingen bild

Fannybi

18 juli 2013 07:00

Du är nästan hemma hos mig! (Jag bor i Limhamn)

PS
Ta inte med denna komentaren är du snäll. <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro ♥ - 24 oktober 2013 18:10

Bara så att alla vet så har jag slutat blogga för länge sen men ni kan kolla in en annan fin blogg som jag hittade typ en timma sen ^^ www.mysecretdairy.se                                                             
                   //Carro &lt...

Av Carro ♥ - 15 juli 2013 17:50

Tjo! Bara älskar att göra såna här bilder, här får ni ngr som jag gjort. // Carro ? ...

Av Carro ♥ - 14 juli 2013 19:09


Heei! Har bestämt mig för att bara blogga en gång i veckan efter ett långt uppehåll.Tänkte börja med att berätta om saker som har ändrats i mitt liv sen sist vilket var i typ januari... Jag skäms verkligen för att jag inte har sagt till om att jag sk...

Av Carro ♥ - 13 januari 2013 18:15

Hejsan alla mina fina läsare!   Jag kommer börja med att berätta lite om i fredags...   Jag hade på mig kläder som min kille hade valt, eller aa han fick välja färger i alla fall, men jag hade på mig ett par svarta jeans och en blå tisha med ...

Presentation


Heej!
Jag är en mörkblond, bisexuell, brunögd tjej på 13 år som heter Carolina. Jag älskar min bästis Madde som om hon vore min egen syster! Letar efter en pojkvän! Jag har fyra syskon och bor i ett radhus med min familj på 7 personer i norrköping. Jag b

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skulle kunna förbättra här på min blogg?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Fler inlägg
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Roligare
 Fler tips
 Mer mat!
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bobblehead Bunny
Cat Pointer

Nalle puh

Winnie The Pooh

Nasse :P

Winnie The Pooh - Piglet

Ovido - Quiz & Flashcards