mylildairy

Direktlänk till inlägg 6 januari 2013

6 januari 2013 10:20

Av Carro ♥ - 6 januari 2013 10:15

Hejsan hallojsan!


Sorry att jag inte har kunnat lägga ut ett nytt inlägg på sistone men jag har varit upptagen med att leva livet!

Ehm... Jaa, nu e det ett nytt år och mitt nyårslöfte är att jag ska börja tro mer på mig själv och inte vara lika blyg... Vi får väll se om det funkar, men iallafall, idag har jag på mig en tight blå t-shirt, solglasögon, "små" ( slutar precis åvanför hälen ) randiga strumpor och violetta denim shorts... Det kanske märks lite att jag är trött på all snö nu och vill ha sommar och sol. XD Jag tänkte börja med att berätta att jag precis har fått en kille, vi blev tsms den 20 december ( 2012 såklart XD. )Och som ni kanske ser så har jag bytt ut pilen till en liten Nasse eftersom att jag brukar kallas Nasse och jag gillar hnm, han e så söt! .-. Och i julklapp så fick jag ett nagelstudio set ( med massa lösnaglar och sånt ), kalenderbok för 2013 ( sådan man kan ha i fickan, ) strumpor ( med massor roliga och söta grejer på ), dassbok (O.o), massor pengar osv. För pengarna köpte jag en ny tv, 29 tums platttv ( cooling ) och på vårat "julklappsspel så vann jag en 2L Coca cola, 1,5L julmust och en 400g nutella burk!  Men jag har gjort något fruktansvärt! Jag förådde en av mina bästisar och tog hennes kille! Och nu hatar hon mig! Men det e väll inte mitt fel att kärleken valde att v skulle bli kära i varandra? Eller? För kärleken är som en boss, den bestämmer vem som ska bli kär i vem och hur länge och ingen kan bestämma vem "kärleken" ska välja... :( Men jaja, nu pratar vi inte mer om det för det får mig på dåligt humör..

Och för att inte snacka om mitt ny årsfirande! Jag sköt raketer, drack pommac och massa skit... Och sen typ super sent så loggade han in på skype och frågade om vi skulle gå ut lite och mamma sa ja på ett vilkor.. Att hon skulle få se hm ngn ggn... ( Damn! -.- ) Men jag har haft en ganska bra start på detta år men väntar bara tills skolan börjar i över imorgon då jag träffar Madde och alla de andra :D


                                                                                       // Carro   

Ps. Här får ni två bild ( som vanligt ) på lilla mig ^_^

   

 
 
Ingen bild

anita cidh

6 januari 2013 10:42

Hej där Kul att du börjat skriv igen ,Vilka fin bilder på dig .Jag längtar också efter sommaren,Du vet att kärleken kommer och går i din ålder Det är det som är både härligt och svårt Ha det gott Och lycka till med skolstarten //Anita

Carro ♥

6 januari 2013 11:49

Heej!

Tack, tur att jag har ngn som förstår iaf...

// Carro

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carro ♥ - 24 oktober 2013 18:10

Bara så att alla vet så har jag slutat blogga för länge sen men ni kan kolla in en annan fin blogg som jag hittade typ en timma sen ^^ www.mysecretdairy.se                                                             
                   //Carro &lt...

Av Carro ♥ - 17 juli 2013 23:06


Helluisan! Igår så var hela min familj och besökte någon gammal borg/slott i Skåne som heter Glimmingehus och vi blev visade runt av en ung dam i medeltida kläder... Hon såg verkligen urlöjlig ut! Men den hade femton rum och var byggd med en brun...

Av Carro ♥ - 15 juli 2013 17:50

Tjo! Bara älskar att göra såna här bilder, här får ni ngr som jag gjort. // Carro ? ...

Av Carro ♥ - 14 juli 2013 19:09


Heei! Har bestämt mig för att bara blogga en gång i veckan efter ett långt uppehåll.Tänkte börja med att berätta om saker som har ändrats i mitt liv sen sist vilket var i typ januari... Jag skäms verkligen för att jag inte har sagt till om att jag sk...

Presentation


Heej!
Jag är en mörkblond, bisexuell, brunögd tjej på 13 år som heter Carolina. Jag älskar min bästis Madde som om hon vore min egen syster! Letar efter en pojkvän! Jag har fyra syskon och bor i ett radhus med min familj på 7 personer i norrköping. Jag b

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skulle kunna förbättra här på min blogg?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Fler inlägg
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Roligare
 Fler tips
 Mer mat!
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bobblehead Bunny
Cat Pointer

Nalle puh

Winnie The Pooh

Nasse :P

Winnie The Pooh - Piglet

Ovido - Quiz & Flashcards