mylildairy

Alla inlägg under januari 2013

Av Carro ♥ - 13 januari 2013 18:15

Hejsan alla mina fina läsare!


Jag kommer börja med att berätta lite om i fredags...


Jag hade på mig kläder som min kille hade valt, eller aa han fick välja färger i alla fall, men jag hade på mig ett par svarta jeans och en blå tisha med vitt och blankt blått tryck på som säger I'm the sweetest trouble maker. Men jaa, jag vaknade typ 07:15 och eller jag vaknade 06:49 men låg i sängen och drog mig tills dess och sen så gick jag ut genom dörren kl. 07:54 och jag skulle möta min kille vid bron lite längre bort ifrån mitt hus. Vi hälsade på varandra med en kram och en söt liten puss! Men det var ganska tyst på vägen till skolan... Ni vet ju hur blyg jag e när jag e med killar ( det spelar ju ingen roll med vilken kille ) och att jag e bäst på att göra så att det blir pinsam tystnad! XD Men iaf, jag var med Nellie i skolan den dagen och vi hade ganska kul! Men vi fick chili corn carne och ris/bulgur i skolan idag och det var jätte gott fast det ända felet var att riset inte hade kokat ordentligt! Sen på matrasten så satt jag typ och kollade på vad Petter ( min kille ) på datorn och höll om hnm för att ngr andra killar stod och tröck på knappen så att dörrarna öppnades ( det blev asskallt och jag var ju tvungen att värma mig på ngt sätt ) och då fick jag en ursäkt till att bara sitta där och hålla om hnm! Thnx guys! Och jag blev faktiskt varm utav att sitta där och bara krama hnm och det pirrade i magen hela tiden, jag hade liksom lust att bara kyssa hnm, men typ alla var ju där och jag kunde ju inte göra det inför alla! Efter skolan så skulle jag och han va men han var tvungen att städa och sen typ vid tre skulle han va hos sin kompis och han skulle kanske sova över där... Men vi gick hem med varandra, det var inte lika stor tystnad på vägen hem som på vägen till skolan och så sa vi hej då med en kram och en liten söt puss. Jag sa till hnm att logga in på Skype eller Facebook men han gjorde aldrig det, blev faktiskt lite besviken! Och sen så tog jag hand om lite kläder innan maten. Till mat åt jag kött, köttbullar, potatisbollar och pommes. YUMMY YUMMY! 


Men idag har jag på mig min röda pyjamas tröja och min gråa och svarta randiga one piece. 

Jag vaknade typ 12:30 XD hos min farmor och farfar, jag sov där ikväll... Jag åt en liten baguett med smör och sylt. Mums! Och sen så var det dags för fika precis efter att jag ätit färdigt, choklad kaka, kex och sockerkaka! NOM NOM NOM! Supahgott! Men sen så satt jag och spelade lite på facebook och tittade på tv. Mina föreldrar kom typ nyss och nu har vi precis ätit, jag, alla min fyra syskon ( de sov också över här ) och mamma, pappa, farmor och farfar. Det blev ngn konstig "pressad potatis, köttfärs limpa och massa grönsaker!" Eww, liksom! Men nu sitter jag här och skriver ett inlägg till er när jag egentligen skulle packa.. Och äter kladdkaka och glass! YUMMY YUMMY! 


                                                                                                         // Carro   

Ps. Jag är superstar nu på stardoll! Jag heter laundara. 

 

Av Carro ♥ - 8 januari 2013 12:12

Yo!


Idag har jag på mig ett par svarta jeans, svarta srumpor med gråa söta små katter  en lila leopardmönstrad tisha och en svart spetströja typ eller vad man ska säga. 

Idag så vaknade jag vid typ 7 och klädde på  mig osv. och sen så kom Nellie vid typ 8 och vi va tills Madde kom då vi gick till skolan. Ehh jaa, men när vi kom till skolan så visste ingen av oss vart vi skulle va första lektionen men sen gick alla så vi följde efter och sen så kom vi till rätt ställe till slut... Och sen predikade våran lärare lite som om vi precis börjat -.- Men sen hade vi lite No, efter det var det mat, vi fick korvstroganoff och ris idag. :P 

Men nu sitter jag här på rast och har precis pussat min kille framför alla! Så sött azzå! ^_^ <( <3 )

Ska snart ha musik men jag tror jag e färdig nu med detta inlägg iaf..

 

                                                                                             // Carro 

Här får ni en liten bild på maj! :P

 

Av Carro ♥ - 6 januari 2013 12:45

Haaj!


Jag tänkte tipsa om lite musik! Jag älskar ju musik, eller jaa, att lyssna på musik och sjunga ^_^ Men här kmr de!



Jaa, där har ni massor tips! 


                                                  // Carro   

Av Carro ♥ - 6 januari 2013 10:15

Hejsan hallojsan!


Sorry att jag inte har kunnat lägga ut ett nytt inlägg på sistone men jag har varit upptagen med att leva livet!

Ehm... Jaa, nu e det ett nytt år och mitt nyårslöfte är att jag ska börja tro mer på mig själv och inte vara lika blyg... Vi får väll se om det funkar, men iallafall, idag har jag på mig en tight blå t-shirt, solglasögon, "små" ( slutar precis åvanför hälen ) randiga strumpor och violetta denim shorts... Det kanske märks lite att jag är trött på all snö nu och vill ha sommar och sol. XD Jag tänkte börja med att berätta att jag precis har fått en kille, vi blev tsms den 20 december ( 2012 såklart XD. )Och som ni kanske ser så har jag bytt ut pilen till en liten Nasse eftersom att jag brukar kallas Nasse och jag gillar hnm, han e så söt! .-. Och i julklapp så fick jag ett nagelstudio set ( med massa lösnaglar och sånt ), kalenderbok för 2013 ( sådan man kan ha i fickan, ) strumpor ( med massor roliga och söta grejer på ), dassbok (O.o), massor pengar osv. För pengarna köpte jag en ny tv, 29 tums platttv ( cooling ) och på vårat "julklappsspel så vann jag en 2L Coca cola, 1,5L julmust och en 400g nutella burk!  Men jag har gjort något fruktansvärt! Jag förådde en av mina bästisar och tog hennes kille! Och nu hatar hon mig! Men det e väll inte mitt fel att kärleken valde att v skulle bli kära i varandra? Eller? För kärleken är som en boss, den bestämmer vem som ska bli kär i vem och hur länge och ingen kan bestämma vem "kärleken" ska välja... :( Men jaja, nu pratar vi inte mer om det för det får mig på dåligt humör..

Och för att inte snacka om mitt ny årsfirande! Jag sköt raketer, drack pommac och massa skit... Och sen typ super sent så loggade han in på skype och frågade om vi skulle gå ut lite och mamma sa ja på ett vilkor.. Att hon skulle få se hm ngn ggn... ( Damn! -.- ) Men jag har haft en ganska bra start på detta år men väntar bara tills skolan börjar i över imorgon då jag träffar Madde och alla de andra :D


                                                                                       // Carro   

Ps. Här får ni två bild ( som vanligt ) på lilla mig ^_^

   

Presentation


Heej!
Jag är en mörkblond, bisexuell, brunögd tjej på 13 år som heter Carolina. Jag älskar min bästis Madde som om hon vore min egen syster! Letar efter en pojkvän! Jag har fyra syskon och bor i ett radhus med min familj på 7 personer i norrköping. Jag b

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skulle kunna förbättra här på min blogg?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Fler inlägg
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Roligare
 Fler tips
 Mer mat!
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bobblehead Bunny
Cat Pointer

Nalle puh

Winnie The Pooh

Nasse :P

Winnie The Pooh - Piglet

Ovido - Quiz & Flashcards