mylildairy

Alla inlägg under november 2012

Av Carro ♥ - 28 november 2012 16:05

HEJSAN!   

 

Idag hade jag på mig ett par svarta jeans, en vit tröja med en hund på och en väst eller vad man nu ska kalla det... Hehe. I alla fall jag duschade på morgonen idag som vanligt på onsdagar och fredagar..   Men kom i tid som de flesta dagarna  och ehh jaa. Vi hade bild första lekionen, vi gjorde någon konstig Picasso målning där det ska finnas med en vas och minst tre frukter med typ mosaic mönstrad bakrund... Höhö, jag gjorde en trekantig vas med tre blommor i och en annans, ett päron och ett äpple på.  Men sen hade vi i alla fall matte och mitt matte häfte tog slut! Oj oj, vad flitig jag är!Därefter skulle vi äta och det blev potatis och stekt fisk! USCH! Nae, men sen så hade vi No och gjorde experiment, YIPPIE! Men den sista lektionen hade vi träslöjd, och en jätte jobbig ( och nördig ) kille i min klass målade på min tröja med sådan färg som inte går bort från kläder och har massor fett i sig! Så nu kommer jag antingen att få en röd/rosa fläck där eller en fettfläck! Vi fick sluta tidigare från den lektionen för att hela skolan skulle gå och titta på en konsert med personer som gick på någon skola och skulle bli kända. De var jätte bra! Och jag sjöng med på typ alla låtar för att jag kunde några av dem.. Men senare efter skolan så väntade jag med Ru och Nalle Puh på bussen och då började vi sparka upp snöslask och snö på varandra så vi blev helt våta, jag blev mest blöt! Så när jag kom hem så tog jag av mig kläderna och satte på mig ett rosa linne, min grå och svart randiga one piece och mina sköna dun-tossar... Så skönt! Mina strumpor och skor var helt blöta, det var som att gå i blöta gummistövlar! Eww!  Så nu sitter jag här och lyssnar på HÖG musik och äter ringar ( Cheerios från Nestle ) och yoghurt.  MUMSI MUMSI! Men jaja nu är väll detta inlägg slut...   Förresten kolla noga på den sista bilden! 

 

                                                                                                                 // Carro / Nasse  

 

Ps. Här får ni två bilder på mig och min lilla Ru :D 

 

Här har ni en liten bild på mig oxå :P

 

 

   

Av Carro ♥ - 27 november 2012 21:59

Heej!

Idag orkar jag inte berätta om allt som hände men jag var iallafall i skolan ( kom jag i tid... ) och där var jag med Nellie och Viola. Sen åt jag gjorde ett sudoku och plockade ur och i diskmaskinen. Där efter så följde jag med min bedårande lillasyster Cassandra till miniorerna och det var tårttävling, NOM NOM NOM!! Men iallafall när jag var på väg till dansen senare så tror jag att jag såg Jessika! Men vågade inte roppa, tänk om jag hade roppat och sen så var det inte hon! Gud vad pinsamt det skulle ha varit! Men ska skölja bort sminket nu och sedan gå och lägga mig. Puss puss. God natt sverige!

// Carro. {>_<}

Ps. Här får ni några bilder på mig!

Av Carro ♥ - 23 november 2012 22:49

Heeej!

Jag var med faktiskt med killarna idag lite i skolan och jag blir så förrvirad på Viola och Nellie eftersom att de helt plötsligt e vänner igen när jag kommer till skolan! Och typ alla killarna höll på med mig idag och tog min mössa! Men Petter sa att jag var gatustyle och att Nellie hade cowboystyle, det e jue han som har luffarstyle! Såå irriterande! Men när jag kom hem från skolan så bråkade jag med mamma och packade min väska eftersom att Cornelia och jag skulle kolla på breaking dawn med låtsas mormor och nu ska jag jue lägga mig så fort vi sett färdigt på x-factor... Jag älskar twilight saga! Jag hade väntat i ett år för att se slutet och nu vet jag exakt hur den slutar eftersom jag sett den och den är BÄST! Men det är bäst i slutet när Voltori och Cullens och dem fightas! Det älskade jag! Pappa coolt! Renessme är så söt, Edward och Jacob är så snygga och Bella är så häftig! Men snart ska jag borsta tänderna och gå och lägga mig. Hoppas att ni hade en jätte bra och rolig dag!! GOOD NIGHT! :*

// Carro gmn :P

Ps. Ni får en liten bild på lilla mig.

Av Carro ♥ - 22 november 2012 21:21

Helluy!

Är ganska trött... Men när jag kom hem så städade jag lite på mitt rum innan jag gick till Juniorgruppen.Det var disco idag och jag vann inget -.- men jag snackade lite med Offe och vi ska va nån dag... Och sen kom min mamma och hämtade mig, jag åt och där efter så skulle jag dansa. Så nu är jag hemma och har ätit kvällsmat så jag ska snart gå och lägga mig. Men imorgon ska jag vara med "grabbarna" eftersom att Nellie och Madde bråkar.. Men jag skriver vad vi gjorde och sånt imorgon efter bion.

// Carolina

Av Carro ♥ - 22 november 2012 12:01

Hej...


Idag har jag på mig samma rosa t-shirt fast ett par jeans leggins i samma gråa färg istället. 

Men idag försovde jag mig men kom ändå i tid och första lektionen var svenska och vi hade en jätte jobbig vikarie som jag har haft förut, Ulla...   Men sen hade vi matte och då hade vi min franska lärare istället för våran stränga lärare eftersom att han var ledig och hon som vi egentligen skulle ha haft då var sjuk. Där efter på rasten så blev Viola arg på Nellie och varken Nellie eller jag vet varför... Men sen på No:n så skickade Nellie en lapp till Viola och hon vägrade svara..  Så jag är ganska förvirrad men på maten så åt jag med Nellie och då blev Viola ännu surare! Så nu har jag bestämt att jag inte ska vara med någon av dem tills de har löst detta nu! Jag blir jätte arg! Så nu får jag vara ensam ett tag, det kanske är bra för mig att få vara ensam, få tänka, bestämma hur jag vill bli och bestämma vem jag vill vara. Men vi börjar So:n snart och jag vill vara i tid... 


                                                                                       // Carro    


Ps. den här gången får ni en bild på varför ni killar kommer till the friend zone...  

Av Carro ♥ - 21 november 2012 10:17

Haaaajj!


Idag har jag på mig en rosa t-shirt, gråa jeans och en mössa som det står "hej" på. Jag duschade på morgonen och kom nästan försent! Men sen så skulle jag ha utvecklingssamtal!!!!!!! SÅÅÅÅÅÅÅ PINSAMT! Mamma och pappa kom in genom dörren och det första de gjorde var att skämma ut mig, fattar ni så pinsamt! Men iallafall, jag hade äldigt bra betyg... Yippie! När vi pratat färdigt så gick jag till matten, vi hade förhör...  Och efter det så åt vi mat, det blev potatismos med fiskgratäng. Usch...  Men nu så ska jag och Viola ha No, vi har precis haft lunchrast...   Gillar inte No...

Men kanske bloggar lite sen också... 


                                                             // Carro   


Ps. Bild på mig ( duckface ) och Viola ( Smile )   

Av Carro ♥ - 20 november 2012 18:37

Heeeey!


Idag så hade jag på mig svarta tights och en svart klänning med nitar, U Know!   

Men jaja, ehh, idag så gjorde jag min No-läxa på morgonen ( tog bara typ tio minuter, ) först hade jag dubbelpass i b-språk, franska, sen hade jag So men jag fick bara typ tio frågor...

Och Viola var tvungen att gå ifrån på den lektionen ( hon skulle till tandläkaren ) men jag var med Nellie istället.    Så jag var inte ensam... Efter det hade vi MAT! Det blev spaggeti och köttfärssås idag och jag tog en JÄTTESTOR portion... Hahaha! Och killen som Viola är kär i kollade på mig som om "Vart är Madde?!"    

Sen hade vi No, det var super tråkigt, men sen, sen hade vi engelska! Det var kul! För vi kollade på film, Karate kid... På något vis har jag inte sett den ännu...   Det är ganska pinsamt.. Men jaja, det var väll allt för idag. 

Jag ska dansa discodans nu...   


                                                          // Carro   


Ps. Bild på mig och Viola som gör "Cupcakes" 

 

Av Carro ♥ - 19 november 2012 11:42

Hallo.

Idag vaknade jag i tid för en gångs skull och jag har på mig svarta tights och för första gången på den här termine har jag på mig klänning! Men iallafall för att komma till saken så hade vi idrott första lektionen och det var skit jobbigt! Vi gjorde stjärnhopp, situps, plankan, något grundsteg och massor mer.. Men just nu har vi mat. Korvbuffe och mos.. Mums!


// Carro. :*

Presentation


Heej!
Jag är en mörkblond, bisexuell, brunögd tjej på 13 år som heter Carolina. Jag älskar min bästis Madde som om hon vore min egen syster! Letar efter en pojkvän! Jag har fyra syskon och bor i ett radhus med min familj på 7 personer i norrköping. Jag b

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skulle kunna förbättra här på min blogg?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Fler inlägg
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Roligare
 Fler tips
 Mer mat!
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bobblehead Bunny
Cat Pointer

Nalle puh

Winnie The Pooh

Nasse :P

Winnie The Pooh - Piglet

Ovido - Quiz & Flashcards