mylildairy

Alla inlägg den 18 november 2012

Av Carro ♥ - 18 november 2012 19:04

Hellu!

Jag är väldigt besviken idag för att var i två butiker, mediamarkt och elgiganten. Vilket gjorde att jag inte kunde köpa det jag ville! Och det var typ förata gången som jag var inne i en affär och inte köpte något... Men sen så åt vi på Max och vad händer då? Joo, mamma beställer fel mat åt mig så jag fick orginal istället för surpream! Och på morgonen så bråkade jag och mamma lite så jag fick skärmförbud i en vecka... Nu är jag tvungen att "förkäna" datatid! Liksom skulle min dag kunnat vara sämre? Jag hade förresten svarta jeans och en vit t-shirt med rosa, grönt och svart tryck på..

// Carro

Av Carro ♥ - 18 november 2012 11:40

Hej -.-


Jag hatar morgonar, de e så jobbiga! Men jag har typ vaknat nyss av att min pappa väckte mig... -.-

Men jag ska göra iordning mig, äta frukost och sen ska hela min familj ut och shoppa! Yippie!   Men då kommer jag att ta med mig presentkortet jag fick från min biologiska farmor hos h&m på 500 kr. Jag ska köpa en snygg tröja till mig och Viola, har inte bestämt mig för vilken än men det blir nog bra.  Men jag ska försöka hinna med att blogga när jag kommer hem om inte annat så säjer jag vad jag köpt, om jag träffade på någon vän eller om det hände något, efter att ha shoppat järnet med mina money   LOLTM nu var jag rolig...


                                                                                                                       // Carro / Märta / Smala tomaten 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Heej!
Jag är en mörkblond, bisexuell, brunögd tjej på 13 år som heter Carolina. Jag älskar min bästis Madde som om hon vore min egen syster! Letar efter en pojkvän! Jag har fyra syskon och bor i ett radhus med min familj på 7 personer i norrköping. Jag b

Fråga mig

17 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni jag skulle kunna förbättra här på min blogg?
 Mer bilder
 Mindre bilder
 Fler inlägg
 Längre inlägg
 Kortare inlägg
 Roligare
 Fler tips
 Mer mat!
 sa du sten?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Bobblehead Bunny
Cat Pointer

Nalle puh

Winnie The Pooh

Nasse :P

Winnie The Pooh - Piglet

Ovido - Quiz & Flashcards